Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011

Ερωτηση Μπακογιάννη προς Δρούτσα : Ενημερώσατε κανένα στη Διεθνή κοινότητα για τα σχέδια απόβασης της Τουρκίας σε 3 ελληνικά νησιά;

Σχόλιο του Antii: Καμία κίνηση/ενέργεια δεν φαίνεται να έχει γίνει από πλευράς  Ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών, ώστε να ενημερωθούν με επίσημο τρόπο, παίκτες της Διεθνούς Κοινότητας για τις αποκαλύψεις σχεδίων επίθεσης του Τουρκικου ναυτικού και τα σχέδια αποσταθεροποίησης της περιοχής που ήρθαν στο φως πριν κάποιες μέρες. Πρόκειται για εντελώς βασικές ενεργειες που θα έκανε ένα οποιοδήποτε Υπουργείο Εξωτερικών σε αντιστοιχη περιπτωση...μιλάμε για το Αλφα-Βήτα της διεθνούς διπλωματίας, αλλά όπως φαίνεται για την περίπτωση του ελληνικού ΥΠΕΞ εν έτη 2011 ... δεν τρέχει θέμα!  Εάν η ελληνική πλευρά φοβάται ότι ενημερώνοντας επισήμως οργανισμούς, κράτη και διπλωματικούς παράγοντες, θα διαταράξει το καλό κλίμα που παρατηρείται τελευταία στις σχέσεις των δύο κυβερνήσεων, κανει μεγάλο λάθος, μιας και η ενημέρωση της Διεθνούς κοινότητας θα γινόταν για να καταδείξει -με ακόμα μεγαλύτερη έμφαση απ'ότι ήδη όλοι ξέρουμε- το γεγονός ότι στο γειτονικό μας κράτος υπάρχει ακόμα ένα ιδιότυπο καθεστώς δύο κυβερνήσεων.  

Πριν από λίγα λεπτά κατατέθηκε από τη πρόεδρο της Δημοκρατικής Συμμαχίας στη Βουλη επίκαιρη ερώτηση για το θέμα των αποκαλύψεων προ ολίγων ημερών ότι ο Τουρκικος στρατός είχε έτοιμο σχεδιο απόβασης (σχέδιο «Suga») σε τρία ελληνικά νησιά (Οινούσσες, Φούρνοι και Λέρος) στα πλάσια του επιχείρησης "Βαριοπούλα" που είχε ως σκοπό την πτώση της κυβέρνησης Ερντογάν και την αποσταθεροποίηση στην ευρύτερη περιοχή μας. Η ερώτηση έχει ως εξής:

Αθήνα, 25 Ιανουαρίου 2011
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον
Υπουργό Εξωτερικών
Κο Δημήτρη Δρούτσα

Προσπαθώ να αναλογισθώ τι θα είχε συμβεί παγκοσμίως, και ιδίως στα φιλο-τουρκικά λόμπυ και τις δεξαμενές σκέψης των Η.Π.Α., αν αποκαλυπτόταν  ότι ανώτατοι αξιωματικοί της Ελλάδας είχαν οργανώσει εισβολή σε Τουρκικά εδάφη!
Η Ελλάς θα ήταν δακτυλοδεικτούμενη στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα και το ΥΠΕΞ δεν θα προλάβαινε να απαντά στις κατηγορίες των διεθνών ΜΜΕ.
Τώρα γνωρίζουμε ότι το τουρκικό ναυτικό είχε τέτοια ακριβώς σχέδια και σκόπευε να τα προωθήσει, αναμένοντας την κατάλληλη ευκαιρία.
Σκόπευε δηλαδή - και είχε έτοιμα προς εφαρμογήν σχέδια γι΄αυτό - να εισβάλλει σε τρία Ελληνικά νησιά!

Ερωτάται ο κ. υπουργός Εξωτερικών:
Σε ποιες ενέργειες προέβη ώστε να γίνει κτήμα της διεθνούς Κοινότητας η γνώση ότι, μέχρι προσφάτως, οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις όχι μόνον θεωρούσαν ρεαλιστική την προοπτική εισβολής στην Ελλάδα, αλλά είχαν και σχέδιο αμέσου εφαρμογής για την πραγματοποίησή της.
Η ΕΡΩΤΟΥΣΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

Η ειδηση των αποκαλύψεων μεταδόθηκε στην Ελλάδα από το ΑΠΕ-ΜΠΕ και τη διαβάσαμε στο peripatris
read more

Forza Ελλαδάρα!!! Προτεινόμενος για Οσκαρ ο Κυνόδοντας!!! Mετά από δεκαετίες Ελληνική ταινία στα Oscars!

Εγραψε το antiitroktiko. Ανακοινωθηκαν πριν από λίγο οι υποψηφιότητες των φετινών Oscars 2011. Το ελληνικο πειρατικό συνεχίζει το απίστευτο ταξίδι που ξεκίνησε πριν ενα χρόνο και πλέον. Ο Κυνόδοντας του Γιωργου Λανθιμου βάλθηκε να μας τρελάνει! Πέρασε μέσα στην τελική πεντάδα και ναι (!) οι Ελληνες συντελεστές του θα βρίσκονται την μεγάλη βραδια της 11 Φεβρουαρίου 2011 στο θρυλικό Kodak Theater. Φέτος οι παρουσιαστές θα είναι ο James Franco και η Anne Hathaway, με τον James Franco να είναι παράλληλα και υποψήφιος για Α' ανδρικό ρόλο. Δείτε παρακάτω τις νίκες Ελληνων στα Όσκαρς και τις υποψηφιότητες.

Η τελευταία ελληνική ταινία που προτάθηκε για οσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας ήταν η Ιφιγένεια του Μιχάλη Κακογιάννη  το 1977, χωρίς να υπολογίσουμε τον Κώστα Γαβρα του οποίου οι παραγωγές δεν ήταν ελληνικές. να σημειωθεί πως καμια εεληνική ταινία μεχρι στιγμής δεν έχει κατακτήσει το Οσκαρ Καλυτερης Ξένης ταινίας. Ο Κυνόδοντας καλείται να αντιμετωπίσει το φαβορί της κατηγορίας το μεξικάνικο "Biutiful" του Inarritu που έχει ήδη 10 υποψηφιότητες για Oscar χωρίς καμία νίκη! Ελπίζουμε ΚΑΙ φέτος να μην νικήσει παντως. Η τελική πεντάδα των υποψηφιοτήτων είναι :
  • “Biutiful” Mexico
  • “Dogtooth” Greece
  • “In a Better World” Denmark
  • “Incendies” Canada
  • “Outside the Law (Hors-la-loi)” Algeria
Οι Έλληνες που πήραν  Όσκαρ

- Κατίνα Παξινού Β’ Γυναικείος ρόλος – «Για ποιόν χτυπάει η καμπάνα» 1944
- Μάνος Χατζιδάκις Καλύτερο τραγούδι – «Ποτέ την Κυριακή» 1961
- Βασίλης Φωτόπουλος Καλλιτεχνική διεύθυνση & σκηνικά για ασπρόμαυρη ταινία «Ζορμπάς» 1965
- Βαγγέλης Παπαθανασίου Καλύτερη μουσική – «Οι δρόμοι της φωτιάς» 1981

Οι Ελληνικές υποψηφιότητες

- Μελίνα Μερκούρη Α’ Γυναικείος ρόλος – «Ποτέ την Κυριακή» 1961
- Ντένη Βλαχιώτη Κουστούμια ασπρόμαυρης ταινίας – «Ποτέ την Κυριακή» 1961
- Μιχάλης Κακογιάννης Καλύτερη ξένη ταινία – «Ηλέκτρα» 1962
- Βασίλης Γεωργιάδης Καλύτερη ξένη ταινία – «Τα κόκκινα φανάρια» 1963
- Βασίλης Γεωργιάδης Καλύτερη ξένη ταινία – «Το χώμα βάφτηκε κόκκινο» 1965
- Μιχάλης Κακογιάννης Καλύτερη ξένη ταινία – «Ιφιγένεια» 1977


Ο πλήρης κατάλογος με τις υποψηφιότητες είναι ο εξής:

Actor in a Leading Role

  • Javier Bardem in “Biutiful”
  • Jeff Bridges in “True Grit”
  • Jesse Eisenberg in “The Social Network”
  • Colin Firth in “The King's Speech”
  • James Franco in “127 Hours”

Actor in a Supporting Role

  • Christian Bale in “The Fighter”
  • John Hawkes in “Winter's Bone”
  • Jeremy Renner in “The Town”
  • Mark Ruffalo in “The Kids Are All Right”
  • Geoffrey Rush in “The King's Speech”

Actress in a Leading Role

  • Annette Bening in “The Kids Are All Right”
  • Nicole Kidman in “Rabbit Hole”
  • Jennifer Lawrence in “Winter's Bone”
  • Natalie Portman in “Black Swan”
  • Michelle Williams in “Blue Valentine”

Actress in a Supporting Role

  • Amy Adams in “The Fighter”
  • Helena Bonham Carter in “The King's Speech”
  • Melissa Leo in “The Fighter”
  • Hailee Steinfeld in “True Grit”
  • Jacki Weaver in “Animal Kingdom”

Animated Feature Film

  • “How to Train Your Dragon” Chris Sanders and Dean DeBlois
  • “The Illusionist” Sylvain Chomet
  • “Toy Story 3” Lee Unkrich

Art Direction

  • “Alice in Wonderland”
    Production Design: Robert Stromberg; Set Decoration: Karen O'Hara
  • “Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1”
    Production Design: Stuart Craig; Set Decoration: Stephenie McMillan
  • “Inception”
    Production Design: Guy Hendrix Dyas; Set Decoration: Larry Dias and Doug Mowat
  • “The King's Speech”
    Production Design: Eve Stewart; Set Decoration: Judy Farr
  • “True Grit”
    Production Design: Jess Gonchor; Set Decoration: Nancy Haigh

Cinematography

  • “Black Swan” Matthew Libatique
  • “Inception” Wally Pfister
  • “The King's Speech” Danny Cohen
  • “The Social Network” Jeff Cronenweth
  • “True Grit” Roger Deakins

Costume Design

  • “Alice in Wonderland” Colleen Atwood
  • “I Am Love” Antonella Cannarozzi
  • “The King's Speech” Jenny Beavan
  • “The Tempest” Sandy Powell
  • “True Grit” Mary Zophres

Directing

  • “Black Swan” Darren Aronofsky
  • “The Fighter” David O. Russell
  • “The King's Speech” Tom Hooper
  • “The Social Network” David Fincher
  • “True Grit” Joel Coen and Ethan Coen

Documentary (Feature)

  • “Exit through the Gift Shop” Banksy and Jaimie D'Cruz
  • “Gasland” Josh Fox and Trish Adlesic
  • “Inside Job” Charles Ferguson and Audrey Marrs
  • “Restrepo” Tim Hetherington and Sebastian Junger
  • “Waste Land” Lucy Walker and Angus Aynsley

Documentary (Short Subject)

  • “Killing in the Name” Nominees to be determined
  • “Poster Girl” Nominees to be determined
  • “Strangers No More” Karen Goodman and Kirk Simon
  • “Sun Come Up” Jennifer Redfearn and Tim Metzger
  • “The Warriors of Qiugang” Ruby Yang and Thomas Lennon

Film Editing

  • “Black Swan” Andrew Weisblum
  • “The Fighter” Pamela Martin
  • “The King's Speech” Tariq Anwar
  • “127 Hours” Jon Harris
  • “The Social Network” Angus Wall and Kirk Baxter

Foreign Language Film

  • “Biutiful” Mexico
  • “Dogtooth” Greece
  • “In a Better World” Denmark
  • “Incendies” Canada
  • “Outside the Law (Hors-la-loi)” Algeria

Makeup

  • “Barney's Version” Adrien Morot
  • “The Way Back” Edouard F. Henriques, Gregory Funk and Yolanda Toussieng
  • “The Wolfman” Rick Baker and Dave Elsey

Music (Original Score)

  • “How to Train Your Dragon” John Powell
  • “Inception” Hans Zimmer
  • “The King's Speech” Alexandre Desplat
  • “127 Hours” A.R. Rahman
  • “The Social Network” Trent Reznor and Atticus Ross

Music (Original Song)

  • “Coming Home” from “Country Strong” Music and Lyric by Tom Douglas, Troy Verges and Hillary Lindsey
  • “I See the Light” from “Tangled” Music by Alan Menken Lyric by Glenn Slater
  • “If I Rise” from “127 Hours” Music by A.R. Rahman Lyric by Dido and Rollo Armstrong
  • “We Belong Together” from “Toy Story 3" Music and Lyric by Randy Newman

Best Picture

  • “Black Swan” Mike Medavoy, Brian Oliver and Scott Franklin, Producers
  • “The Fighter” David Hoberman, Todd Lieberman and Mark Wahlberg, Producers
  • “Inception” Emma Thomas and Christopher Nolan, Producers
  • “The Kids Are All Right” Gary Gilbert, Jeffrey Levy-Hinte and Celine Rattray, Producers
  • “The King's Speech” Iain Canning, Emile Sherman and Gareth Unwin, Producers
  • “127 Hours” Christian Colson, Danny Boyle and John Smithson, Producers
  • “The Social Network” Scott Rudin, Dana Brunetti, Michael De Luca and Ceán Chaffin, Producers
  • “Toy Story 3” Darla K. Anderson, Producer
  • “True Grit” Scott Rudin, Ethan Coen and Joel Coen, Producers
  • “Winter's Bone" Anne Rosellini and Alix Madigan-Yorkin, Producers

Short Film (Animated)

  • “Day & Night” Teddy Newton
  • “The Gruffalo” Jakob Schuh and Max Lang
  • “Let's Pollute” Geefwee Boedoe
  • “The Lost Thing” Shaun Tan and Andrew Ruhemann
  • “Madagascar, carnet de voyage (Madagascar, a Journey Diary)” Bastien Dubois

Short Film (Live Action)

  • “The Confession” Tanel Toom
  • “The Crush” Michael Creagh
  • “God of Love” Luke Matheny
  • “Na Wewe” Ivan Goldschmidt
  • “Wish 143” Ian Barnes and Samantha Waite

Sound Editing

  • “Inception” Richard King
  • “Toy Story 3” Tom Myers and Michael Silvers
  • “Tron: Legacy” Gwendolyn Yates Whittle and Addison Teague
  • “True Grit” Skip Lievsay and Craig Berkey
  • “Unstoppable” Mark P. Stoeckinger

Sound Mixing

  • “Inception” Lora Hirschberg, Gary A. Rizzo and Ed Novick
  • “The King's Speech” Paul Hamblin, Martin Jensen and John Midgley
  • “Salt” Jeffrey J. Haboush, Greg P. Russell, Scott Millan and William Sarokin
  • “The Social Network” Ren Klyce, David Parker, Michael Semanick and Mark Weingarten
  • “True Grit” Skip Lievsay, Craig Berkey, Greg Orloff and Peter F. Kurland

Visual Effects

  • “Alice in Wonderland” Ken Ralston, David Schaub, Carey Villegas and Sean Phillips
  • “Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1” Tim Burke, John Richardson, Christian Manz and Nicolas Aithadi
  • “Hereafter” Michael Owens, Bryan Grill, Stephan Trojanski and Joe Farrell
  • “Inception” Paul Franklin, Chris Corbould, Andrew Lockley and Peter Bebb
  • “Iron Man 2” Janek Sirrs, Ben Snow, Ged Wright and Daniel Sudick

Writing (Adapted Screenplay)

  • “127 Hours” Screenplay by Danny Boyle & Simon Beaufoy
  • “The Social Network” Screenplay by Aaron Sorkin
  • “Toy Story 3” Screenplay by Michael Arndt; Story by John Lasseter, Andrew Stanton and Lee Unkrich
  • “True Grit” Written for the screen by Joel Coen & Ethan Coen
  • “Winter's Bone” Adapted for the screen by Debra Granik & Anne Rosellini

Writing (Original Screenplay)

  • “Another Year” Written by Mike Leigh
  • “The Fighter” Screenplay by Scott Silver and Paul Tamasy & Eric Johnson;
    Story by Keith Dorrington & Paul Tamasy & Eric Johnson
  • “Inception” Written by Christopher Nolan
  • “The Kids Are All Right” Written by Lisa Cholodenko & Stuart Blumberg
  • “The King's Speech” Screenplay by David Seidler

read more

Ισλαμοκρατία ή δημοκρατία στον Αραβικό κόσμο;




 Ο Κλεισθένης γράφει.

Με αφορμή τα γεγονότα στην Τυνησία και την Αλγερία έρχεται στο προσκήνιο το τι συμβαίνει στις Αραβικές χώρες.
Οι διαπιστώσεις δυστυχώς δεν είναι ευχάριστες. Οι «κοσμικές» κυβερνήσεις των περισσότερων Αραβικών κρατών είναι δικτατορικά καθεστώτα με δημοκρατικό μανδύα. Η δύση δυστυχώς στηρίζει αυτά τα ανελεύθερα καθεστώτα και οι λαοί υποφέρουν χάρη στην εξυπηρέτηση των δυτικών συμφερόντων.
Το σύνθημα «ψωμί και ελευθερία» που ακούστηκε στην Τυνησία τείνει να γίνει παναραβικό σύνθημα.

Πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπ’ όψη μας την μεγάλη επιρροή των ισλαμικών κομμάτων καθώς
read more

Μπακογιάννη: Τζάμπα φιλοστοργία στην πλάτη των ελληνων πολιτών πουλάνε οι κατ'επάγγελμα παρανομούντες της μηδενιστικής Αριστεράς


Σχόλιο του antii:  Ας ελπίσουμε τα γεγονότα αυτά να γίνουν η σταγόνα που θα ξεχειλίσει το ποτήρι και να εξυπηρετήσουν στο άνοιγμα μιας συζήτησης γύρω από την κατάργηση του Πανεπιστημιακού ασύλου για λόγους που δεν έχουν καμία σχέση με την παιδεία και την ιδεολογία αλλά αφορούν ευθέως πραξεις παρανομες. Είναι ώρα να καταλάβουν οι Αριστεριστές ότι οι άμυαλες κινήσεις τους που διαταράσουν τη κοινωνία τόσο πολύ -χωρίς να έχουν καμία υποστήριξη από αυτήν- μπορεί να γυρίσουν μπουμεραγκ στους σκοπούς τους. Η κυβερνηση πρέπει να κάνει κάτι άμεσα. 

Αιχμηρότατες οι δηλώσεις της Ντόρας Μπακογιάννης για την κατάληψη του Πανεπιστημίου από Αριστεριστές και λαθρομετανάστες. Ορίζει με αυτόν τον τρόπο ξεκάθαρα τη θέση της Δημοκρατικής Συμμαχίας στο θέμα  του πανεπιστημιακού ασύλου και εν μέρει της λαθρομεταναστευσης.

«Οι γνωστοί-άγνωστοι κατ’ επάγγελμα παρανομούντες, της μηδενιστικής Αριστεράς, έπιασαν πάλι δουλειά: Αυτή τη φορά μετέφεραν -εντελώς ανενόχλητοι- γύρω στους 160 λαθρομετανάστες απ’ την Κρήτη. Με πρόσχημα δε, τη δήθεν ευαισθησία τους για τον ανθρώπινο πόνο, διέρρηξαν τη Νομική Σχολή, κατέλαβαν παρακείμενο ιστορικής αξίας κτίριο, το έκαναν γυαλιά-καρφιά, εγκατέστησαν στρώματα και παπλώματα και το μετέτρεψαν σε χάνι κάνοντας επίδειξη τζάμπα φιλοστοργίας.

Όλα αυτά στην πλάτη των φορολογουμένων, οι οποίοι πληρώνουν το λογαριασμό, αλλά και της ακαδημαϊκής κοινότητας και των φοιτητών που βλέπουν τα ΑΕΙ να απαξιώνονται ακόμη πιο πολύ. Ο ελληνικός λαός βλέπει με αυξανόμενη οργή τα γεγονότα, τον πλήρη εξευτελισμό του πανεπιστημιακού ασύλου και την ανοχή στην ανομία. Η κυβέρνηση για μία ακόμη φορά αδράνησε και κρύφτηκε από τις ευθύνες της. Επιτέλους, ας τις αναλάβει και ας δράσει άμεσα αποκαθιστώντας την ομαλή λειτουργία της Σχολής».

read more