Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2010

Δίνεται στην κυκλοφορία ο κόμβος Αλφειού στον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης - Καλαμάτας

read more

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ Ι.Ο.ΑΣ. ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΟΣΕΠ, 18-19 Νοεμ. 2010

read more

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΛΕΣΧΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ: Οι φίλοι και ιδιοκτήτες Citroen, σε μια λέσχη


Φίλοι της Citroen μπορείτε να επισκεφτείτε το Greek Citroën Club, μια αυτοκινητιστική λέσχη (club) για τους ιδιοκτήτες και φίλους της Citroën.
Στον ίδιο δικτυακό τόπο στεγάζεται και...


Διάβασε περισσότερα
read more

Το πολιτικό φλέρτ πάει σύννεφο ... και ο Βορίδης "μιλάει ερωτικά" στην Δημοκρατική Συμμαχία




...έγραψε το antiitroktiko
Θερμές δηλώσεις συνεχίζει να κάνει ο Μάκης Βορίδης για το νέο πολιτικό σχηματισμό της Ντόρας Μπακογιάννη. Όσοι ξέρουν να "διαβάζουν" τις πολιτικές δηλώσεις και τα παραπολιτικά, δεν θα σταθουν και πολύ στις διαβεβαιώσεις  περι του αντιθετου, που έπονται συνηθως τέτοιων διαχυτικών δηλώσεων. Το δάσος στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι το συνολικό φλερτ που "έρχεται και φεύγει και ξαναεπιστρέφει δριμύτερο". Αυτή η διαδικασία είναι το μήνυμα και η ουσία της υπόθεσης και όχι οι αντικρουόμενες δηλώσεις που κάνουν οι πρωταγωνιστές, στη μια ή στην άλλη συνεντευξη τους.

Δύο είναι τα αγκάθια που αρχικά εμποδίζουν μια τέτοια συνένωση. Από τη μεριά του βουλευτή του ΛΑΟΣ είναι το ακροδεξιό παρελθόν του, ενώ από τη μεριά της Ντόρας Μπακογιάννη είναι οι θέσεις τις στα εξωτερικά θέματα, όπου η πρωην υπουργος εξωτερικών υποστηρίζει ότι με τη προσσέγγιση και θετική στάση απέναντι στους γείτονες μας, θα έχουμε μακροχρόνια καλύτερα αποτελέσματα, από μια φοβική και εσωστρεφή αντιμετώπιση. Το πρώτο είναι ένα ρίσκο που ξέρει ότι πρέπει να αναλάβει η Μπακογιάννη εαν δεχθεί να μπει σε διάλογο με τον πολιτικό του ΛΑΟΣ. Το δεύτερο μαλλον δεν μπορεί να αλλάξει γιατί αποτελεί παγια θέση της Ντόρας Μπακογιάννη και ίσως το μόνο που μπορεί να τεθεί προς διαπραγμάτευση σε αυτό το ζήτημα είναι οι λίγο πιό αιχμηρή αντιμετώπιση των γειτόνων μας και ίσως προς εκεί  και προς πιο σκληρά μεταναστευτικά μέτρα, να θέλει να επηρεάσει πολιτικά ο Βορίδης συμμετέχοντας σε ένα τέτοιο πολιτικό σχηματισμό. Το όλο "προξενιό" δυσκολεύει ακόμα περισσότερο μιας και η Μπακογιάννη όρισε τη Δημοκρατική Συμμαχία ως καθαρά Κεντρώο κόμμα και όχι Κεντροδεξιό! Οπως καταλαβαίνεται, το Κεντροδεξιό μπορεί πιό εύκολα να ελκύσει το Δεξιό ή Ακραίο Δεξιό. Το Κεντρώο όμως μπορεί να το κάνει αυτό; Και αν αυτό συμβεί θα είναι βιώσιμο σαν σχήμα;

Διαβάσαμε στα παραπολιτικά ότι ο Μάκης Βορίδης για να διασκεδάσει τις εντυπώσεις των θερμών δηλώσεων του για το κόμμα της Δημοκρατικής Συμμαχίας, θα δώσει σειρά συνεντεύξεων όπου θα διαβεβαιώνει την πίστη του στο ΛΑΟΣ, όμως η φραση κλειδι είναι το "υπό τις παρούσες συνθήκες" νοηματική προέκταση της οποίας είναι το "υπό άλλες συνθήκες". Και επειδή στο σημερινό ελληνικό πολιτικό σκηνικό, η γή σκίζεται και πλάκες μετακινούνται πανω στη καυτή ρευστη λάβα, από ... "άλλες συνθήκες" άλλο τίποτα! Το ίδιο περιπου ισχύει και με τους βουλευτές της ΝΔ που δηλώνουν ξανά και ξανά αιώνια πίστη στο μεταλλαγμένο πλέον κόμμα τους.  Το "υπό άλλες συνθήκες" όμως είναι μια υπόθεση που δίνει την ευελιξία στους πολιτικούς να δηλώνουν τώρα κάτι κατηγορηματικά και σε ανύποπτη φάση να πράττουν κάτι άλλο ... αυτό συμβαίνει  εδώ και χιλιάδες χρόνια στην πολιτική ιστορία ...
read more

Μπακογιάννη: Δεν με ενδιαφέρει αν με βρίσουν ή μου κολλήσουν οποιαδήποτε ταμπέλα...θα πω τα πράγματα με το όνομα τους [ΒΙΝΤΕΟ]

ΜΕΡΟΣ Α

ΜΕΡΟΣ Β


Δείτε όλη τη συνεντευξη στο video

Σχόλιο του antiitroktiko: Μια "γεμάτη" συνεντευξη  έδωσε χθες η Ντόρα Μπακογιάννη στο ALTER και στον Νίκο Χατζηνικολάου. Η αρχηγός της Δημοκρατικής Συμμαχίας έδειξε να θέλει να πει πολλά πράγματα -σε ορισμένες στιγμές "ξεχείλιζε" από λέξεις- και γενικά έδειξε να είναι γεμάτη από ενέργεια για τη δύσκολη συνέχεια που την περιμένει. Ο Χατζηνικολάου την κράτησε όμως προσγειωμένη σε θέματα εσωκομματικής χροιάς και περιεχομένου (πουλάνε άλλωστε περισσότερο). H κ. Μπακογιάννη έχει αρχίσει να μην φοβάται να πει αυτά που πιστεύει, κάτι που ίσως έκανε όλα τα προηγούμενα χρόνια ελέω "εσωκομματικών ισορροπιων" και της κουρσας για τη προεδρία. Πλέον όμως μετά την ήττα στο εσωκομματικό μέτωπο αλλά και την εθνική κρίση , φαίνεται να μην τη σταματάει κανείς από το να εκφράσει αυτό που θέλει. Τι είπε στην συγκεκριμένη συνεντευξη? Διαβάστε παρακάτω τα βασικά σημεία, αλλά δείτε και το βίντεο μιας και έχει άλλα τόσα.
  • Δεν ήταν στραβος ο γυαλός εμεις στραβα αρμενίζαμε, το τεράστιο αδηφάγο κράτος απέτυχε, ρουφούσε όλο το αίμα του ιδιωτικού τομέα
  • "Είμαστε τόσο δυνατοί (η ελληνική κοινωνία), όσο ο πιό αδύναμος μας κρίκος"
  • Η Δημοκρατική Συμμαχία είναι ένα Κεντρώο Ευρωπαϊκό κομμα ... ο Αλέκος Παπαδόπουλος δεν θα έρθει στο κόμμα.
  • Από το '80 όποιος προτεινε  αλλαγές/ανατροπές ρήξεις οι δυνάμεις της αδράνειας του κόλλαγαν τη στάμπα φιλελευθερος ... πρέπει οπωσδήποτε να χτυπηθεί ο κρατικοδίαιτος συνδικαλισμός και αν αυτό είναι νεοφιλελευθερο είμαι έτοιμη να το υποστηρίξω. Αυτά λοιπόν εμείς θα τα πούμε με τ' ονομα τους, δεν με ενδιαφέρει αν θα με βρίσουν, δεν με ενδιαφέρει αν θα μου κολλήσουν τη οποιαδήποτε ταμπέλα
  • Οι μισοι υπουργοι κρύβονται κύριε Χατζηνικολάου, κρύβονται αντι να κανουν τη δουλεια τους για να σωσουν το πολιτικό τους image, για να μην πω τίποτα άλλο ... αν χαθεί η Ελλάδα ποιός από μας θα επιβιώσει (πολιτικά)?
  • Εγώ οφιτσια και υπουργικές καρέκλες σε κυβερνηση Παπανδρέου δεν θέλω, απλά ζητάω εθνική συνεννόηση.
  • Στην αυριανή κοινοβουλευτική συνεδρίαση της ΝΔ, για πρώτη φορά μετά από ένα χρόνο θα λαβουν το λόγο βουλευτές στη Νέα Δημοκρατία ... ήδη η παρουσία της Δημοκρατικής Συμμαχίας έχει πετύχει να επηρεάσει. Οι συνάδελφοι βουλευτές κάνουν τεράστια προσπάθεια να δουν αν μπορούν να περάσουν τις απόψεις τους στο κόμμα που ήδη ανήκουν.
  • Εγώ δεν κάλεσα κανένα από τη ΝΔ, από το Badminton είπα σας παρακαλω πάρα πολύ ... η Δημοκρατική Συμμαχία έχει στόχο να βγάλει 80 καινούργιους και 20 έμπειρους πολιτικούς ... το κίνημα μας είναι ανοιχτό στους νέους ανθρώπους ... η διαφορετική άποψη θα είναι καταστατικά κατοχυρωμένη. 
read more

Opel Ampera – Επαναστατικό Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο με Τιμή Έναρξης 42.900 Ευρώ

Η εποχή της ηλεκτρικής μετακίνησης μόλις αρχίζει: Ήδη από σήμερα, η Opel δέχεται προπαραγγελίες για το 2011 Ampera, το πρώτο Ευρωπαϊκό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με δυνατότητα επέκτασης της αυτονομίας.
 
Η ηλεκτρική μετακίνηση είναι η καλύτερη λύση για τον περιορισμό των εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων και της εξάρτησης από το πετρέλαιο. Όμως, εάν θέλουμε τα ηλεκτρικά οχήματα να παρέχουν σημαντικό όφελος στο περιβάλλον και την κοινωνία, τότε θα πρέπει να προσελκύουν ένα μεγάλο αριθμό αγοραστών και όχι απλά τους κατοίκους των πόλεων. Τώρα, αυτός ο φιλόδοξος στόχος μπορεί να επιτευχθεί πολύ πιο άμεσα – με το επαναστατικό ηλεκτροκίνητο Ampera. 

Οι περισσότεροι οδηγοί εύκολα θα αποδεχτούν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο όπως το Ampera. Και αυτό επειδή πέρα από την ισχυρή μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh, έχει ένα μοναδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που επεκτείνει την αυτονομία λειτουργίας του. Παρά το ότι προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα των προηγμένων ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας, όπως μηδενικές εκπομπές ρύπων και ζωηρές επιδόσεις, το καινοτόμο Ampera δεν υποφέρει από τα συνήθη μειονεκτήματα της περιορισμένης αυτονομίας ή της πολύωρης ακινητοποίησης λόγω επαναφόρτισης μιας μεγάλης μπαταρίας. 

Έτσι το πεντάθυρο, τετραθέσιο Ampera είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες του να ταξιδεύουν οπουδήποτε, όποτε το επιθυμούν χωρίς να κινδυνεύουν να ακινητοποιηθούν από άδεια μπαταρία. Η συνιστώμενη τιμή λιανικής του κατασκευαστή σε όλη την Ευρώπη για το βασικό μοντέλο ξεκινά από 42.900 ευρώ (η τιμή έχει υπολογιστεί με ΦΠΑ 19% και δεν έχουν συμπεριληφθεί οι τοπικοί φόροι). Επειδή τα επίπεδα εξοπλισμού ποικίλουν ανάλογα με την αγορά, οι τιμές σε κάθε χώρα μπορεί να διαφέρουν. Οι πελάτες που επιθυμούν να προπαραγγείλουν...

Διάβασε περισσότερα
read more