Κυριακή, 14 Νοεμβρίου 2010

Θρίλερ ΓΚΙΟΥΛΕΚΑ - ΜΠΟΥΤΑΡΗ 10 ψήφοι διαφορά! Ραντεβού στο εκλογοδικείο αγάπη μου!

...έγραψε το antiitroktiko
Στο 80,7% της καταμετρησης των ψήφων στη Θεσσαλονικη παίζεται ένα θρίλερ ανευ προηγουμένου. 10 ψήγοι διαφορά ο Γκιουλέκας μόνο. Αν νικήσει ο Μπουτάρης τότε μπορουμε να πουμε με βεβαιότητα ότι όλα τα ντερμπυ πλην Πειραιά εληξαν υπερ του Παπανδρέου! Τρέμε Ανθιμε!
read more

Εκλαψε ο Κικιλιας στις δηλώσεις του! Είδαμε επιτέλους πως είναι όταν δεν κάνει το γελάκι της Τζιοκόντα

...έγραψε το antiitroktiko
Συγκινημένος πολύ παραπάνω απ'ότι (συνεχεια στο antiitroktiko)
read more

Θρασύδειλος ο Μίχας! Αποκάλεσε τη νίκη και δημαρχία του Μιχαλολιάκου "μειοψηφική"!



...έγραψε το antiitroktiko
Μικρόψυχος! Λες και το δικό του ποσοστό ή αν είχε νικήσει ο ίδιος με 52% δεν θα ήταν μειοψηφικό. Αλλά πέρνει την τιμωρία που του αξίζει. Και για την περιπτωση με την ασχημη συμπεριφορά του προς το Φασούλα. Δείχνει έτσι ότι είναι μια μικρή κομματική κατινούλα και καλά θα κάνει να πεταχτεί εξω απτο ΠΑΣΟΚ με τις κλωτσιές τώρα που τους δώθηκε μια καλή ευκαιρία. Καιρός να τελιώνουμε με τις παλαιοκομματικές συμπεριφορές. 

Στο κάτω κατω τι παει να πει μειοψηφικό. Η δημοκρατία μας παρέχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να ψηφίζουμε. Αν εμείς απέχουμε, τότε αφήνουμε όσους προσέρχονται στις καλπες να αποφασίσουν αυτοί για μας, αρα τους δίνουμε ένα ατυπο πληρεξούσιο. Αυτό είναι το τίμημα της αποχής. Και κανεις δεν μπορει να την καπηλεύεται.

Από την άλλη η δήλωση του Κακλαμάνη ήταν αξιοπρεπέστατη και δεν της έλειπε τιποτα. Το ίδιο και του Σγουρού, αλλά αυτός ανήκει σε άλλη κατηγορία σήμερα...στουςνικητές, οπότε και δικαιολογείται το ενωτικό του ύφος. Το ίδιο και η δήλωση του Μιχαλολιάκου, χαρακτηρίστηκε από σοβαρότητα, μετριοφροσυνη και συνεση.
read more

Η Πόλις (Αθήνα) Εάλω!!! Καμίνης ο νέος δήμαρχος Αθηνών. Ο Κακλαμάνης πάει σπίτι για ύπνο

 
 
...έγραψε το antiitroktiko
 
Έπεσε το κάστρο της Αθήνας. Νέος δήμαρχος Αθηνών ο Γιώργος Καμίνης. Γύρω στο 51,5% του δινουν οι στατιστικές  εταιρίες. Από τα 7 δημοτικά διαμερίσματα της Αθήνας, στα πέντε νίκησε ο Καμίνης. Μόνο στο 4ο και 6ο διαμέρισμα νίκησε ο Κακλαμάνης
Ποιός θα το λεγε ότι επί κυβέρνησης του μνημονίου και επί της μεγαλύτερης όξυνσης του μεταναστευτικού προβλήματος όλων των εποχών, θα έπεφτε το κάστρο της δεξιάς που κρατούσε από το 1986 από κάποιον ... Καμίνη! Ισως τελικά αυτό να ήταν το μυστικό της επιτυχίας. Μόλις το ΠΑΣΟΚ έβαλε μη κομματικό υποψήφιο έληξε το ματς υπέρ του.
read more

Τι έχει πάθει η Μακρή? Εκλαιγε στην Ιπποκράτους λιγο πριν βγει στον αέρα?

...έγραψε το antiitroktiko
Με μαυρισμένα μάτια βγήκε η Κάτια Μακρή στο πανελ του Alter. Μήπως έκλαψε για τον Τατούλη? Mα ακόμα τίποτα δεν τελείωσε Κατινούλα.

Ξέρει κάτι που τη στεναχώρησε λίγο πριν βγει στον αέρα. Γιατί είναι μαυρα τα μάτια τις από τις μπογιές? Κάτια δεν θέλουμε να μας στεναχωριέσαι. Και να μην πήγε κάπου καλά το ΠΑΣΟΚ, εσύ έδωσες τον καλύτερο εαυτό σου τόσο καιρό. Εμείς και αν σε λέμε πασοκόσκυλο από αγάπη το κάνουμε! Τι θα κάνουμε χωρίς εσένα, τον Τραγκά και τους σκυλοκαβγάδες σας?
read more

Τρελάθηκαν οι δημοσκόποι! Σκίζουν τα πτυχία τους. Δίνουν 50-50 σε όλους! Προβλέπονται παραταση και πέναλτι



...έγραψε το antiitroktiko
Παράταση και πέναλτι σε Δημους Πειραιά, Θεσσαλονίκης και Αθήνας! Απ'ότι φαίνεται τουλάχιστον ένα αν όχι δύο ντέρμπι θα έχουμε μεχρι αργα το βράδυ ή και από αύριο στα εκλογοδικία...οι διαφορές είναι (συνεχεια στο antiitroktiko)
read more

ΜΠΑΓΕΡΝ ΜΟΝΑΧΟΥ-ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ LIVESTREAM

ΜΠΑΓΕΡΝ ΜΟΝΑΧΟΥ-ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ LIVESTREAM
read more

Επίσημες διαρροές από Ιπποκρατους: Σγουρός, Μίχας, Τατούλης κερδίζουν. Πάει για συντριβή στις περιφέρειες η ΝΔ! 8-5 ή 9-4

...έγραψε το antiitroktiko
Ανθιμος και πολλά ποτηράκια κρασί παραπάνω, μάλλον έγειραν την πλάστιγγα υπέρ του Γκιουλέκα και κατά Μπουτάρη στη Θεσσαλονίκη.

Καπως έτσι θα δείχνει ο πολιτικός χάρτης της χώρας με το τελείωμα και είναι ο χάρτης που postάραμε την προηγούμενη βδομάδα. Στην Περιφέρεια Αττικής ο Σγουρός σύμφωνα με μετρησεις προηγείται πάνω-κάτω 6 μονάδες 53%-47% έναντι του Κικίλια. Ο Τατούλης το πιο πιθανό είναι να κερδίσει την περιφέρεια Πελλοπονήσου αν και η διαφορά είναι 1%-1,5% αλλα σε καμία στιγμή καμία μέτρηση μεχρι στιγμής δεν έχει δείξει (συνεχεια στο antiitroktiko)
read more

Από την αρχή της βδομάδας βρισκεται στο νοσοκομείο ο Κώστας Σημίτης




...έγραψε το antiitroktiko

Από την προηγούμενη βδομάδα βρίσκεται στο νοσοκομείο Ερρικος Ντυνάν ο Κώστας (συνεχεια στο antii)
read more

ΑΝΕΚΔΟΤΟ


Ήταν ένας τύπος που πίστευε ότι η γυναίκα του τον απατούσε Αποφάσισε λοιπόν ένα βράδυ να την παρακολουθήσει για να το διαπιστώσει με τα μάτια του.

Έτσι όταν βγήκε αυτή με το αυτοκίνητο μπήκε αυτός σε ένα ταξί και την ακολούθησε. Σύντομα αντελήφθη ότι η γυναίκα του...

Διάβασε περισσότερα
read more

Επίκειται μείωση του Τέλους Ταξινόμησης;


Mια ανάλυση από το περιοδικό αυτοκινήτου 4TROXOI:

"Η κάμψη στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων και η προφανή συνέπεια της δραστικής πτώσης των εσόδων του κράτους, αναμένεται σύμφωνα με πληροφορίες να ωθήσει άμεσα την κυβέρνηση στη μείωση του Τέλους Ταξινόμησης αλλά και στην αναπροσαρμογή του Φόρου Πολυτελείας.

Μπορεί η καθήλωση της εγχώριας αγοράς αυτοκινήτου να μην είχε έως τώρα… συγκινήσει και τόσο την ελληνική πολιτεία, σε αντίθεση ωστόσο η προφανής πλέον μείωση των εσόδων που… παραδοσιακά προκύπτουν μέσω της επιβολής σε κάθε νέα πώληση των γνωστών και μη εξαιρετέων φόρων (βλ. Τέλος Ταξινόμησης και Φόρος Πολυτελείας) φαίνεται να ωθεί τους διοικούντες στην υιοθέτηση διορθωτικών μέτρων που αναμένεται να στηρίξουν τον κλάδο, αλλά και τα κρατικά ασφαλώς ταμεία. Ποια είναι αυτά; Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσω σχετικής ρύθμισης-τροπολογίας, που αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή προς ψήφιση περί τα τέλη του τρέχοντος κιόλας μηνός, θα μειωθεί με κλιμακωτό κατά πάσα πιθανότητα τρόπο το Τέλος Ταξινόμησης, σε συνδυασμό μάλιστα με τον επαναπροσδιορισμό των κριτηρίων επιβολής του –επίσης- γνωστού «χαρατσιού» που ακούει στο όνομα Φόρος Πολυτελείας. Πιο συγκεκριμένα, το όφελος στην πρώτη περίπτωση για τα αυτοκίνητα μικρού και μεσαίου κυλινδρισμού ενδέχεται να αγγίζει έως και το 50% (βλ. έκπτωση επί του επιβαλλόμενου συντελεστή), ενώ για τα «μεγάλα» το 5% ή και το 10%. Προς το παρόν, η κυβέρνηση δεν έχει ακόμα οριστικοποιήσει με ακρίβεια το ποσοστό έκπτωσης για κάθε περίπτωση. Το μέτρο θα αφορά όλα τα οχήματα, ωστόσο αυτή τη στιγμή το ακριβές ύψος στο οποίο θα κυμανθεί η έκπτωση ανά περίπτωση δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί από τους ιθύνοντες της ελληνικής κυβέρνησης. Πως μεταφράζονται όλα τα παραπάνω επί του… πρακτέου; Για παράδειγμα, αν το ποσοστό μείωσης για τα οχήματα με κυβισμό από 1,0 έως και 1,4 λίτρα αγγίζει το 50%, τότε η μείωση στην τιμή πώλησης θα κυμαίνεται έως και 1.500 ευρώ."

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο...

Διάβασε περισσότερα
read more

VIDEO: Audi R8 e-tron footage




Δείτε το video με το συναρπαστικό ηλεκτροκίνητο Dream Car της Audi με την κωδική ονομασία Audi R8 e-tron:




Διάβασε περισσότερα
read more

2011 Renault Laguna




Η estate έκδοση:
Διάβασε περισσότερα
read more

Nissan: Ανακαλεί πάνω από 500 χιλ. οχήματα σε Αμερική και Αφρική

ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ (AFP)—Η Nissan Motor Co., προχώρησε χθες στην ανάκληση περισσότερων από 500 χιλ. οχημάτων στην Αμερική και την Αφρική εξαιτίας ανησυχιών ότι ένα πρόβλημα θα μπορεί να προκαλέσει σπάσιμο της κολώνας του τιμονιού.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανέφερε ότι θα ανακαλέσει 303 χιλ. αυτοκίνητα Frontier και 283 χιλ. Xterra λόγω του προβλήματος.

«Η Nissan προσφάτως ανακάλυψε ότι σε συγκεκριμένες σπάνιες περιπτώσεις, ο σύνδεσμος στο κάτω μέρος της κολώνας του τιμονιού στα μοντέλα Frontier και Xterra μπορεί να διαβρωθεί περιορίζοντας την κίνηση του συνδέσμου», ανέφερε σε ανακοίνωση η εταιρεία.

«Αν το όχημα συνεχίσει να κινείται υπό αυτές τις συνθήκες, μπορεί πιθανώς,...

Διάβασε περισσότερα
read more

To Honda CRZ Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2010-2011 στην Ιαπωνία

Τo πρώτο σπορ κουπέ υβριδικό στον κόσμο, το Honda CRZ ανακηρύχθηκε “Car of the Year Japan 2010-2011” από την Επιτροπή Ιαπωνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς.

Tο σπορ κουπέ υβριδικό CR-Z συνδυάζει τον κινητήρα 1.5 i-VTEC και το πρωτότυπο σύστημα της Honda Integrated Motor Assist ΙIMA σε μία πρωτοποριακή και δυναμική σχεδίαση που υπόσχεται ευέλικτη, συναρπαστική οδήγηση με εξαιρετική κατανάλωση καυσίμου 5,0 lt/100 kms.

Ο Takanobu Ito, Πρόεδρος & CEO της Honda Motor Co., Ltd αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων δήλωσε:...

Διάβασε περισσότερα
read more

ΙΑΣΩΝ ΑΒΕΕ: Η Αμερικάνικη έκδοση του i-MiEV της Mitsubishi Motors κάνει Παγκόσμια Πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες

Παγκόσμια πρεμιέρα της Αμερικάνικης έκδοσης του ηλεκτρικού i-MiEV θα πραγματοποιήσει η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) στο LA AUTO SHOW (LAAS) που πραγματοποιείται στο Συνεδριακό Κέντρο του Λος Αντζελες από την Τετάρτη, 17 Νοεμβρίου μέχρι την Κυριακή 28 Νοεμβρίου.

Επιπλέον, το Outlander Sport compact CUV (RVR στην Ιαπωνία, ASX στην Ευρώπη), που θα πωλείται στη Β. Αμερική από τα τέλη της φετινής χρονιάς καθώς και άλλα βασικά μοντέλα που προορίζονται γι’ αυτή την αγορά θα είναι ανάμεσα στα εκθέματα του LAAS.

Η Αμερικάνικη έκδοση του i-MiEV, συγκριτικά με τα i-MiEV Ιαπωνικών και Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, έχει...

Διάβασε περισσότερα
read more

«Συμβόλαιο Τιμής» από τη Nissan

Πολλαπλό κέρδος και εξασφάλιση για κάθε αγοραστή ενός καινούργιου αυτοκινήτου Nissan

Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ, αποκλειστικός διανομέας των Nissan στην Ελλάδα, βάζει τέλος στην ανασφάλεια των υποψηφίων αγοραστών αυτοκινήτου υπογράφοντας «Συμβόλαιο Τιμής» μαζί τους.

Έτσι διαλύεται κάθε αβεβαιότητα και κάθε σύγχυση που επικρατεί στην αγορά, εξαιτίας της έντονης φημολογίας που έχει αναπτυχθεί τις τελευταίες εβδομάδες για την πρόθεση της πολιτείας να θεσπίσει νέους χαμηλότερους συντελεστές στο Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης των καινούργιων αυτοκινήτων.

Συγκεκριμένα κάθε πελάτης που θα κλείσει ένα αυτοκίνητο Nissan έως και την Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010,.....

Διάβασε περισσότερα
read more

Opel Ampera – Επαναστατικό Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο με Τιμή Έναρξης 42.900 Ευρώ



* Περιβαλλοντική συμβατότητα: Ηλεκτρικό οικογενειακό αυτοκίνητο με αυτονομία μπαταριών 40 - 80 km
* Απεριόριστη ελευθερία κινήσεων: Η μπαταρία επαναφορτίζεται σε τρεις ώρες, ατέλειωτες δυνατότητες ηλεκτροκίνησης
* Ξεγνοιασιά: Η αυτονομία μπορεί να επεκταθεί σε περισσότερα από 500 km όταν είναι απαραίτητο
* Ευρυχωρία: Πεντάθυρο μοντέλο για τέσσερα άτομα, με πλούσιο χώρο αποσκευών
* Δυναμική αίσθηση: Με μία σχεδόν αθόρυβη ροπή ‘νιώθεις ότι πετάς’
* Προπαραγγελίες ξεκινούν τώρα

Rüsselsheim. Η εποχή της ηλεκτρικής μετακίνησης μόλις αρχίζει: Ήδη από σήμερα, η Opel δέχεται προπαραγγελίες για το 2011 Ampera, το πρώτο Ευρωπαϊκό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με δυνατότητα επέκτασης της αυτονομίας.

Η ηλεκτρική μετακίνηση είναι η καλύτερη λύση για τον περιορισμό των εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων και της εξάρτησης από το πετρέλαιο. Όμως, εάν θέλουμε τα ηλεκτρικά οχήματα να παρέχουν σημαντικό όφελος στο περιβάλλον και την κοινωνία, τότε θα πρέπει να προσελκύουν ένα μεγάλο αριθμό αγοραστών και όχι απλά τους κατοίκους των πόλεων. Τώρα, αυτός ο φιλόδοξος στόχος μπορεί να επιτευχθεί πολύ πιο άμεσα – με το επαναστατικό ηλεκτροκίνητο Ampera.


Οι περισσότεροι οδηγοί εύκολα θα αποδεχτούν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο όπως το Ampera. Και αυτό επειδή πέρα από την ισχυρή μπαταρία...

Διάβασε περισσότερα
read more

Μόλις παραγγείλατε το καινούριο σας αυτοκίνητο. Είσαστε σίγουρος/η ότι έχετε κάνει την καλύτερη δυνατή συμφωνία;

Ζούμε σε μια εποχή που τουλάχιστον στην χώρα μας λόγω των ιδιαίτερα δυσμενών οικονομικών συνθηκών η αξία του "ζεστού" χρήματος είναι ζωτικής σημασίας. Η αγορά αυτοκινήτου έχει "πιάσει πάτο" τόσο όσο ποτέ άλλοτε σε σημείο να βάζουν λουκέτα οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο η μία μετά την άλλη.

Υπό αυτές τις συνθήκες θα μου πείτε ποιος αγοράζει καινούριο αυτοκίνητο σήμερα; Εννοείται ότι εκτός από τους προνομιούχους "έχοντες" που αλλάζουν αυτοκίνητο με την κάθε ευκαιρία (π.χ. μόλις βγει το επόμενο μοντέλο) υπάρχει μια μεγάλη μερίδα της αστικής τάξης που είτε μένουν ξαφνικά χωρίς αυτοκίνητο (π.χ. μετά από ένα τρακάρισμα με μεγάλες υλικές ζημιές) είτε ως νέοι οδηγοί χρειάζονται ένα πρώτο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις τους, είτε το αυτοκίνητο είναι πια τόσο παλιό που δεν πάει αλλά το...πας...(στα συνεργεία εννοείται...). Έτσι, λοιπόν, δικαιολογείται εν μέρει έστω και αυτή η ελάχιστη κινητικότητα που υπάρχει στην αγορά αυτοκινήτου.




Από κει και πέρα όμως, τίθεται ένα μεγάλο ζήτημα. Η επιλογή του μοντέλου αυτοκινήτου που ταιριάζει τόσο στην προσωπικότητα όσο στις ανάγκες και τον οικονομικό πρϋπολογισμό του υποψήφιου αγοραστή είναι σίγουρα σημαντική.  Όμως ο ειδικός αυτοκινητιστικός τύπος και Blogs ειδικής θεματολογίας σαν το autocarnet κάνουν την επιλογή του μοντέλου που ταιριάζει στον καθένα σας μια εύκολη υπόθεση. Σε αυτό το post βάζουμε, όμως, μια παράμετρο ίσως ακόμα πιο σημαντική:  
Από ποιον αντιπρόσωπο θα γίνει η παραγγελία του αυτοκινήτου...Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα...Όσον αφορά την επιλογή του αντιπροσώπου η εμπειρία και η έρευνα που έχω κάνει δίνει "πιπεράτα" αποτελέσματα.
Παρακάτω θα σας αποδείξω ότι όταν καταλήξετε ποιο μοντέλο σας ταιριάζει θα πρέπει να περάσετε από όσους περισσότερους αντιπροσώπους μπορείτε για να πάρετε προσφορές για την πολύτιμη αγορά σας. Η διαφορά στην τελική τιμή του αυτοκινήτου που θα προκύψει από αντιπρόσωπο σε αντιπρόσωπο μπορεί να είναι  έως και 2 μισθούς που σίγουρα δεν θα θέλατε να χαρίσετε στον οποιοδήποτε έτσι απλά!!!
Πρόσφατα, λοιπόν, μαζί με φίλο υποψήφιο αγοραστή κάναμε μια μικρή βολτούλα σε 3 διαφορετικούς αντιπροσώπους για την αγορά του Mazda 6 Touring Clima Sedan ενώ επειδή ο φίλος μου είχε βάλει στις επιλογές του και το Opel Insignia 1.6 Turbo που "παίζει" και αυτό στην ίδια - μεσαία - κατηγορία περάσαμε μια βολτούλα και από δύο αντιπροσωπείες της Opel.



Ιδού τα αποτελέσματα:
Η καλύτερη τιμή που πετύχαμε ανάμεσα στους τρεις αντιπροσώπους της Mazda (για καινούριο μοντέλο) ήταν τα 21.400€  με το κλειδί στο χέρι. Υπενθυμίζουμε εδώ ότι η τιμή της εν λόγω έκδοσης είναι 24.330€ χωρίς το μεταλλικό χρώμα (550-600 ευρώ) και τα υπόλοιπα έξοδα του αυτοκινήτου που φθάνουν μέχρι και τα 1.000 ευρώ, επομένως μιλάμε για αυτοκίνητο που απαιτεί συνολικά σχεδόν 26.000 ευρώ για την απόκτησή του. Επομένως τα 21.400 ευρώ είναι σίγουρα μια συναρπαστική τιμή που οφείλεται κυρίως στην μεγάλη έκπτωση που παρέχει η Mazdanet (2.560-6.000€ μην ξεχνάτε έρχεται το facelifted 6άρι) αλλά και την φιλοτιμία και εντιμότητα του συγκεκριμένου αντιπροσώπου που έδωσε την εν λόγω προσφορά. Και λέω φιλοτιμία γιατί η επόμενη προσφορά που πήραμε ήταν 23.400 ευρώ με το κλειδί στο χέρι και η 3η και τελευταία  ήταν 23.300 ευρώ. Στην πρώτη περίπτωση η πραγματική έκπτωση που μας έγινε ήταν 3.500 ευρώ ακολουθώντας πιστά την εκπτωτική τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας ενώ στις δύο άλλες περιπτώσεις η έκπτωση ήταν περίπου 2.000 ευρώ. Όπως καταλαβαίνετε τα 1.500 επιπλέον ευρώ που ουσιαστικά χαρίζει η εταιρεία ως έκπτωση στον πελάτη θα πήγαιναν με την μορφή επιπλέον κέρδους σε μετρητά στον τοπικό αντιπρόσωπο που έτσι θα πετύχαινε "διπλή" πώληση (σαν να πούλησε δύο αυτοκίνητα σε κέρδος...). Και όλα αυτά φυσικά εις βάρος σας!!!Δύο μισθοί θα εξαφανίζονταν έτσι δια μαγείας αν δεν υπήρχε ο πρώτος "έντιμος" και συμφέρων αντιπρόσωπος...



Στην Opel τώρα:
Διάβασε περισσότερα
read more

Ανασχεδιασμένα διώροφα λεωφορεία θα δρομολογηθούν στις γραμμές αστικών συγκοινωνιών της βρετανικής πρωτεύουσας το 2012

Συντηρητικός ως το μεδούλι, πιστός στους θρύλους και στις παραδόσεις της πατρίδας του, ο δήμαρχος του ΛονδίνουΜπορίς Τζόνσον ποζάρει με υπερηφάνεια πάνω σε ένα ολοκαίνουργιο διώροφο λεωφορείο. Πρόκειται για ένα από τα νεοσχεδιασμένα λεωφορεία που θα δρομολογηθούν στις γραμμές αστικών συγκοινωνιών της βρετανικής πρωτεύουσας το 2012. Πιο στρογγυλεμένα από τα παλιά, διότι πιο στρογγυλεμένη είναι και η καθημερινότητα αλλά και η ζωή εν γένει των Λονδρέζων. 

Τα διώροφα λεωφορεία- ουδείς αμφιβάλλει ότι πρόκειται για ένα από τα ...

Διάβασε περισσότερα
read more

Προσφορές και χρηματοδοτικά προγράμματα από τη Chevrolet

Η Chevellas A.E. πρωτοπορεί για άλλη μια φορά, προσφέροντας αποκλειστικά στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αποκτήσουν όλα τα μοντέλα της Chevrolet με ‘‘42 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ’’ και ‘‘ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΕΠΑΝΑΓΟΡΑΣ ’’ καθ’ όλη τη διάρκεια της χρηματοδότησης.

Αναλυτικά ισχύουν τα εξής:

Άτοκο με 42 άτοκες δόσεις

* Ισχύει για όλη τη γκάμα των μοντέλων Chevrolet
* Η προκαταβολή είναι 50% με εξόφληση του υπολοίπου έως 42 άτοκες δόσεις.

Επιπλέον η Chevellas προσφέρει «εγγυημένη τιμή επαναγοράς» καθ’ όλη τη διάρκεια της χρηματοδότησης με την οποία εγγυάται την επαναγορά του αυτοκινήτου του, σε περίπτωση που ο πελάτης για οποιοδήποτε λόγο οικονομικό ή μη, επιθυμεί την επιστροφή του. Η συγκεκριμένη παροχή ισχύει για όλα τα μοντέλα Chevrolet που θα αγορασθούν με χρηματοδοτικά προγράμματα της Chevellas και η προκαταβολή τους είναι μεγαλύτερη του 35% της αξίας του αυτοκινήτου.

Επιδοτούμενο πρόγραμμα με 2,5% επιτόκιο

* Ισχύει για όλη τη γκάμα των μοντέλων Chevrolet
* Η προκαταβολή είναι 35% με εξόφληση του υπολοίπου έως 48 δόσεις

Επιδοτούμενο πρόγραμμα με 4,5% επιτόκιο

* Ισχύει για όλη τη γκάμα των μοντέλων Chevrolet
* Η προκαταβολή είναι 20% με εξόφληση του υπολοίπου έως 60 δόσεις
* Η εγγυημένη τιμή επαναγοράς ισχύει εφόσον η προκαταβολή υπερβαίνει το 35%.




Τα μοντέλα της Chevrolet γίνονται ακόμα πιο ελκυστικά για τους υποψήφιους αγοραστές με το ‘Bonus Νέας Τεχνολογίας’. Η Chevellas A.E. εμπλουτίζει τις ήδη ανταγωνιστικές προτάσεις των Άτοκων και Επιδοτούμενων Προγραμμάτων εφαρμόζοντας από σήμερα, σημαντικές εκπτώσεις στα μοντέλα Aveo, Lacetti και Captiva.

Συγκεκριμένα τα ποσά για κάθε μοντέλο είναι τα εξής:
Διάβασε περισσότερα
read more

Δημοπρασία φορτηγών από τον ΟΔΔΥ: ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΜΑΓΟΥΛΕΖΑ 16/11/10

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Α.Ε.


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΠΩΛΗΣΕΩΝ Ο ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΘΕΝΤΩΝ
ΤΜΗΜΑ: ΠΩΛ. ΤΡΟΧΟΦ. ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ
Σταδίου 60 – 10564 ΑΘΗΝΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΡΕΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ
Τηλ. 210-3242148 ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ
ΤΗΛ.: 210- 32.42.148


www. oddy.gr ΤΙΜΗ ΕΥΡΩ 0,50


Aρ. Πρωτ.: 17961/8-11-10


ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΡΙΘΜΟΣ 3748Β


Στις 16-11-2010 ημέρα Τρίτη και ώρα 9:00 π.μ. , θα γίνει στην αίθουσα δημοπρασιών της ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΜΑΓΟΥΛΕΖΑΣ του Οργανισμού μας (Άνω Λιόσια, τηλ. 24.73.124 & 24.71.988) προφορική πλειοδοτική δημοπρασία, για να πουληθούν τα πάρα κάτω Φορτηγά για Κυκλοφορία κοινοτικής προέλευσης και Φορτηγά για Διάλυση (άνω των 3,5 τόνων) κοινοτικής προέλευσης, που βρίσκονται στην αποθήκη Μαγουλέζας, με τιμή εκκίνησης αυτή που αναγράφεται στη διακήρυξης, καθώς και πέντε (5) οχήματα για Διάλυση μη κοινοτικής προέλευσης του Ε΄Τελωνείου Πειραιά. Τα οχήματα προέρχονται από τα αζήτητα των τελωνείων και τα κρατικά αυτοκίνητα που αποσύρονται από την κυκλοφορία κ.λ.π.
Η αποθήκη μας συγκοινωνιακώς εξυπηρετείται από την λεωφορειακή γραμμή «Α12» ή «Β12» ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ που έχει αφετηρία στην οδό Μάρνη (στο ύψος της Πατησίων ) & αποβιβάζονται στην 20η στάση (Φυλής), ακολούθως το «746» για ΟΔΔΥ. Επίσης και μέσω της Αττικής οδού, 5η έξοδος.
Η επίσκεψη των αυτοκινήτων επιτρέπεται για 5 εργάσιμες ημέρες πριν από τη δημοπρασία, δηλαδή από την 9-11-2010 μέχρι και την 15-11-2010 και ώρες 8:30 π.μ. – 13:30 μ.μ.

Στις τιμές εκποίησης των αυτοκινήτων συμπεριλαμβάνεται και
ο αναλογούν Φ.Π.Α. 23%.

Αμέσως μόλις τελειώσει η πλειοδοσία για κάθε όχημα, καλείται ο τελευταίος πλειοδότης να υπογράψει το πρακτικό ανακηρύξεως πλειοδότη και να καταβάλει το 10% της τιμής πλειοδοσίας σε μετρητά (προκαταβολή).

Η συμμετοχή καθενός των πλειοδοτών στη διαδικασία της δημοπρασίας προϋποθέτει την πλήρη ενημέρωσή του επί των όρων πώλησης που ισχύουν. Δήλωση άγνοιας αυτών δεν αποτελεί άλλοθι και δεν γίνεται δεκτή.


Παρατήρηση 1η: Με την υπ αριθ. 153/26-3-2003 απόφαση του Δ.Σ. του Ο.Δ.Δ.Υ. Α.Ε., τροποποιήθηκε το άρθρο 18 των Γενικών Όρων Πώλησης ,και η έκπτωση του 30% σε περίπτωση εξόφλησης του τιμήματος με μετρητά, ισχύει για το 100% της τιμής πλειοδοσίας από 1-4-2003.


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 2η: Το ποσό της εγγύησης συμμετοχής στις δημοπρασίες Φορτηγών-Λεωφορείων για κυκλοφορία είναι...

Διάβασε περισσότερα
read more

Το μουσείο με έκθεμα την Ιστορία της Alfa Romeo στο Arese



Το μουσείο με έκθεμα την Ιστορία της Alfa Romeo βρίσκεται στο Arese κοντά στο Μιλάνο της Ιταλίας και εγκαινιάστηκε επίσημα τον Δεκέμβριο του 1976. Καλύπτει συνολικά έκταση 4,8 στρεμμάτων και χωρίζεται σε τέσσερις βασικές θεματικές ενότητες ενώ εκτίθεται σε συνολικά 6 ορόφους.  

Το πρώτο μέρος είναι αφιερωμένο στην παραγωγή και τον ανταγωνισμό εκθέτοντας όλα τα μοντέλα Alfa Romeo κατα χρονολογική σειρά καθώς και συγκεκριμένα πληροφοριακά...
Διάβασε περισσότερα
read more

ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ!

Ο τύπος είχε φάει φασολάδα και δεν την πάλευε καθόλου ήθελε όμως να πάει σινεμά.
Ψάχνει τί παίζεται και βλεπει σε ένα σινεμά να παίζεται μια στρατιωτική ταινία.

"Ωραία," σκέφτεται. "Βόμβες, σφαίρες, μάχες! Όλα αυτά θα σκεπάσουν τους δικούς μου ήχους.
Αγοράζει εισητήριο, μπαίνει μέσα και...

Διάβασε περισσότερα
read more

Η ιστορία του Ελληνικού αυτοκινήτου

Ας ξεκινήσουμε από το πρώτο (καταγεγραμμένο) Ελληνικό αυτοκίνητο.

THEOLOGOU

 THEOLOGOU 1919-1920Ο Νίκος Θεολόγου, μηχανικός αυτοκινήτων στην Αμερική (που βρίσκεται εκεί σαν μετανάστης), επιστρέφει στην Ελλάδα και δημιουργεί την εταιρεία του.
Μεταξύ 1918 και 1920, σχεδιάζει και κατασκευάζει ένα ελαφρύ όχημα, που χρησιμοποιεί κινητήρα μοτοσυκλέτας τύπου PIERCE 750cc.  Ταυτόχρονα αρχίζει την εισαγωγή σασί από FORD του 1920 και ξεκινά την κατασκευή φορτηγών και λεωφορείων.
Στα μέσα της δεκαετίας του '20 αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από τους «ΤΟΥΡΝΙΚΙΩΤΗ» στην Αθήνα και την «BOUHAGIER» στην Πάτρα, που επίσης κατασκευάζουν φορτηγά και λεωφορεία και μη αντέχοντας κλείνει.

THEOLOGOU’ 1920 ----
TANGALAKIS – DKW 1937
Εκτός από την Βιομηχανία / Βιοτεχνία, κατασκευής αμαξωμάτων και μετέπειτα κατασκευής ολοκληρωμένων οχημάτων – Λεωφορεία, Φορτηγά και αγροτικά μηχανήματα, υπάρχει ακόμα μια προπολεμική (του 1920) καταγραφή για ελληνική κατασκευή αυτοκίνητου και αυτό είναι το όχημα του «ΤΑΓΚΑΛΑΚΗ» (κατασκευαστής αμαξωμάτων από την δεκαετία του '30) το 1937 που ήταν βασισμένο σε μηχανικά μέρη απο D.K.W.


Πριν ξεκινήσουμε αυτό το ταξίδι μνήμης για τους παλιούς και γνωριμίας για τους νεώτερους, θα πρέπει να θυμηθούμε και να καταλάβουμε ορισμένες καταστάσεις που επικρατούσαν όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σ' όλο τον κόσμο τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια.
Για γεωπολιτικούς λόγους, θα επικεντρωθούμε στον χώρο της Ευρώπης.  Η Ευρώπη μετά από έναν πόλεμο προσπαθεί να γιατρέψει τις πληγές της και να ξανασταθεί στα πόδια της, μια Ευρώπη όμως που άσχετα αν υπήρξαν νικητές και ηττημένοι, όλοι είχαν προβλήματα με:
  • Κατεστραμμένη οικονομία.
  • Κατεστραμμένη Βιομηχανία - Κτιριακό - Εργαλειακό εξοπλισμό.
  • Ανυπαρξία πρωτογεννών πρώτων υλών.
  • Μικρές ποσότητες καύσιμης ύλης και με τεράστιο κόστος οι υπάρχουσες.
  • Ελάχιστο εξειδικευμένο επιστημονικό - εργατικό προσωπικό.
Εάν θα πρέπει να εστιάσουμε ακόμα περισσότερο στην αυτοκινητοβιομηχανία, εκεί επικράτησε το χάος.  Κύριοι και σοβαροί κατασκευαστές υπήρχαν προπολεμικά στην Αγγλία, (που για τις ανάγκες του πολέμου, όσοι είχαν επιβιώσει από τους βομβαρδισμούς, παρήγαγαν ΜΟΝΟ πολεμικές μηχανες) στην Γαλλία (που μετά την γρήγορη κατάληψή της απο τους Γερμανούς άλλαξε την παραγωγή της και εξυπηρετούσε μόνο την Γερμανική πολεμική μηχανή), στην Ιταλία που υπέστη στα τέλη του πολέμου καταστροφές τόσο από τις συμμαχικές δυνάμεις, όσο και από τους Γερμανούς) και τέλος στην Γερμανία που κατ' εμέ ήταν και ο κύριος κατασκευαστής.  Εκεί αντιμετωπίσθηκε σωρεία προβλημάτων μεταπολεμικά.  Πρώτον πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν αλλάξει το προϊόν παραγωγής (λόγω αναγκών πολέμου), δεύτερον μετά τους μαζικούς συμμαχικούς βομβαρδισμούς ελάχιστα εργοστάσια σώθηκαν κι αυτό γιατί έπρεπε να σωθούν για λόγους που φαίνονται στον τρίτο λόγο) και τρίτον ολόκληρα εργοστάσια ή ολόκληρος εργαλειακός / μηχανολογικός / σχεδιαστικός μαζί με τους τεχνίτες, εξοπλισμός, μετανάστευσαν σε αλλες χώρες.  Παράδειγμα: ολόκληρο το εργοστάσιο της OPEL, μετακόμισε στην Ρωσία και εκεί φτιάχτηκαν τα πρώτα Μόσκοβιτς. (Προσοχή, εδώ δεν εξετάζουμε αν κάποιος έκανε σωστές ή λάθος κινήσεις.  Απλή καταγραφή γεγονότων και όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστη)
Αρχίζει λοιπόν η σχεδίαση και η κατασκευή των πρώτων Ευρωπαϊκών αυτοκινήτων.  Οι επιδιώξεις:
  1. Απλή σχεδίαση, ώστε να είναι φθηνή κατασκευή, σε υπάρχουσες  διασωθείσες εγκαταστάσεις και με σχετικά ανειδίκευτο εργατοτεχνικό προσωπικό.
  2. Χρήση υπαρχουσών πρώτων υλών.
  3. Κινητήρες οικονομικοί.
Αποτέλεσμα αυτών των σχεδιαστικών επιδιώξεων, ήταν η σχεδίαση και κατασκευή μικρών – οικονομικών - απλών επιβατηγών οχημάτων, με χρήση υπαρχόντων εξαρτημάτων (MESSERSCHMITT, όπου χρησιμοποιούσε καλύπτρα αεροπλάνου για πόρτα, αλουμίνιο από αεροπλάνα για αμάξωμα και κινητήρα απο μοτοποδήλατο) - ΗΕΙNKEL - FULDAMOBIL κ.λπ.
Μεγάλες παραδοσιακές εταιρείες όπως OPEL - MERCEDES - DKW, άργησαν να επαναεκκινήσουν σχεδίαση - παραγωγή και 'οταν ακόμα ξεκίνησαν το κόστος κτήσης ηταν μεγάλο.
Από την άλλη πλευρά η ανάγκη ύπαρξης αυτοκινήτων εργαλείων (όπως φορτηγά - αγροτικά - μεταφορικά και άλλα) ήταν μεγάλη και χωρίς τον περιορισμό του όγκου και της οικονομίας καυσίμου.  Αναγκαία όμως ήταν η σχεδίαση να είναι απλή και φθηνή.
Πάνω σε αυτές τις απλές σχεδιάσεις ξεκινάνε και βασίζονται και οι πρώτες Ελληνικές κατασκευές αυτοκίνησης.  Στην αρχή, έλληνας κατασκευαστής θεωρείται αυτός που έχει την δυνατότητα, την λογική, την τεχνική την μικροοικονομική και τον χώρο, ώστε να κλέψει ιδέες, να βρεί διάφορα υπάρχοντα υλικά να τα παντρέψει ολα μαζί και να φτιάξει κάτι που μερικές φορές ανταποκρινόταν στις ανάγκες του.
Ο χρόνος περνάει, καινούργιες τακτικές αντιγράφονται (πολλές φορές ανακαλύπτονται) καινούργια υλικά έρχονται στην χώρα, οι νόμοι ξεκαθαρίζουν τι μπορεί να επιτραπεί και ετσι αρχίζουν να εμφανίζονται και οι πρώτοι ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ.  Φτιάχνονται χώροι, αγοράζονται μηχανήματα, προσλαμβάνονται τεχνίτες, ακόμα και σχεδιαστές, αγοράζονται καινούργιες μηχανές ή μερικοί ανακατασκευάζουν και ακόμα μερικοί άλλοι κατασκευάζουν μηχανές.
Ας δούμε λοιπόν την καταγραφή - απογραφή.

BIOPLASTIC S.A. αργότερα D.I.M.


altΚύρια προιόντα: Αttica - Carmel - D.I.M.  Iδρυτής - ιδιοκτήτης ο Γεώργιος Δημητριάδης.
Το 1958 σε ιδιόκτητο χώρο σχεδίασε και κατασκεύασε ενα ελαφρύ τετράτροχο αυτοκίνητο Mod 505.  Λόγω της αδιαφορίας της κυβέρνησης και των υψηλών εκείνη την εποχή φόρων για τ' αυτοκίνητα, αναγκάστηκε να στραφεί στην κατασκευή τρίκυκλων μεταφορικών οχημάτων, επειδή υπάγονταν στην κατηγορία των μοτοσυκλετών (χαμηλοί φόροι -τέλη και απόκτησης αδειας τύπου).
Βλέποντας τις διευκολύνσεις που του παρείχε η τότε ισχύουσα νομολογία για τα τρίκυκλα και την υφιστάμενη μεταπολεμική Ευρωπαϊκή  βιομηχανική κατάσταση, αγοράζει από την Γερμανία FULDAMOBIL την άδεια κατασκευής ενός μικρού τρίτροχου επιβατικού οχήματος.
altΜε αρκετές διαφοροποιήσεις στο σασί - αμάξωμα - μηχανικά, αρχίζει την κατασκευή και διάθεση του ΑTTICA 200.  Oι κινητήρες ήταν SACHS και HEINKEL, που κατασκευαζόντουσαν επίσης στο εργοστάσιό του.  Το αυτοκίνητο ήταν σχετικά φθηνό στην αγορά του και στην χρήση του και γρήγορα έγινε επιτυχία στην Ελλάδα και κατασκευάσθηκε έως και το 1972.
Ταυτόχρονα βάζει στην παραγωγή από το 1972 και μετά ένα μικρό τρίκυκλο φορτηγό, με την παλαβή κατά πολλούς αλλά επιτυχημένη, πατέντα της αναστροφής του Attica, όπου το πίσω μέρος του Αttica, έγινε το εμπρός για το φορτηγάκι.

altΜέχρι το 1965 η εταιρεία απλώς επιβιώνει και τότε ξαναπροσπαθεί να μπεί στον χώρο κατασκευής αυτοκινήτων, συναρμολογώντας το ATTICA CARMEL 12, μετά από άδεια από την Ισραηλινή ISRAELI AUTOCARS (η οποία χρησιμοποιούσε τεχνολογία - τεχνογνωσία της Αγγλικής RELIANT).  Στην πραγματικότητα το αυτοκίνητο ήταν καθαρά Αγγλικό, μιά και σχεδόν όλα τα εξαρτήματά του, ερχόντουσαν από Αγγλία.  Δυστυχώς το μοντέλο αυτό δεν βρίσκει απήχηση και σταματά η παραγωγή του, μετά από μερικές εκατοντάδες κομμάτια.
Το 1977 ο Γιώργος Δημητριάδης αλλάζει το όνομα της εταιρείας σε D.I.M. MOTOR και αρχίζει η κατασκευή ενός (πάλι) περίεργου οχήματος, του DIM 652.  Με αμάξωμα πολυεστερικό, εμφανισιακά ...

Διάβασε περισσότερα
read more

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: Έκθεση Φωτογραφίας



Έκθεση Φωτογραφίας με θέμα Η2Ο

Ηλιόπουλος Δημήτρης - Ιερείδης Ανδρέας


Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό Κέντρο της Μέσα Γειτονιάς στη Λεμεσό

Εγκαίνια: Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010 
Ώρα 19:00
Διάρκεια: 26-28 Νοεμβρίου 

Η όλη εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Δημάρχου Μέσα Γειτονιάς κ. Χρίστου Μέση 

Καλούμε όλους τους φίλους της φωτογραφίας και γενικά τους λάτρεις της τέχνης να μας τιμήσουν με την παρουσία τους
 
http://ianjerry.blogspot.com/2010/11/blog-post_14.html
read more

ΕΒΕΡΤΟΝ-ΑΡΣΕΝΑΛ LIVESTREAM

 ΕΒΕΡΤΟΝ-ΑΡΣΕΝΑΛ LIVESTREAM

read more

Κώστας Μπακογιάννης: Η Ελλάδα χρειάζεται κυβερνήσεις-καμικάζι έτοιμες να αυτοκτονήσουν για να σωθεί η χώρα


«Ο Γιώργος Παπανδρέου μου είναι εξαιρετικά συμπαθής. Νομίζω ότι προσπαθεί. Με έχει πείσει για την ανιδιοτέλεια των προσπαθειών του»
 
«Εδώ που φτάσαμε, με όλα τα εγκλήματα που διέπραξε το ελληνικό πολιτικό σύστημα τα τελευταία 30 χρόνια, δεν είχαμε άλλη επιλογή από το μνημόνιο».   

Σχόλιο Antii: Ο νεος δήμαρχος Καρπενησίου έδωσε συνεντευξη στο ΒΗΜΑ και με μια πρώτη αναγνωση ένα έχουμε να πουμε ... τα τσεκουράτα λόγια και τον ευθύ τρόπο να εκφράζει αυτά που θέλει τα κληρονόμησε από τον παππού και τη μανα, πέρα από κάθε αμφιβολία! Δηλώνει παρόν για την προσπάθεια του κόμματος της Ντόρας Μπακογιάννη αλλά παράλληλα λέει ότι θα βάλει και την επόμενη τετραετία υποψηφιότητα για δήμαρχος στο Καρπενήσι, μη αρκούμενος στη συνήθη δήλωση των δημαρχων για εξάντληση της τετραετίας.

του Νίκου Χασαπόπουλου
«Η ΕΛΛΑΔΑ χρειάζεται να έχει κυβερνήσεις-καμικάζι έτοιμες να αυτοκτονήσουν για να σωθεί η χώρα» δηλώνει ο ΚώσταςΜπακογιάννης, απόφοιτος του Χάρβαρντ, 32 ετών, νεοεκλεγείς, με ποσοστό 54,3%, Δήμαρχος
Καρπενησίου. Αυτοπροσδιορίζεται ως ακομμάτιστος και ανεξάρτητος δήμαρχος. Ως πολίτης, όμως, προτίθεται να ενταχθεί πάραυτα στο επερχόμενο κόμμα που θα ιδρύσει η μητέρα του, η κυρία Ντόρα Μπακογιάννη: «Και βέβαια θα δηλώσω παρών σε μια τέτοια προσπάθεια. Θα κάνει κόμμα η μητέρα μου και εγώ θα μείνω απέξω;» λέει σε μια συνομιλία εφ΄ όλης της ύλης που είχε με  «Το Βήμα», στην οποία ετάχθη υπέρ του «Καλλικράτη» αλλά και υπέρ του μνημονίου λέγοντας: «Εδώ που φτάσαμε, με όλα τα εγκλήματα που διέπραξε το ελληνικό πολιτικό σύστημα τα τελευταία 30 χρόνια, δεν είχαμε άλλη επιλογή από το μνημόνιο».

Επειτα από ένα ξέσπασμα για τις παλαιοκομματικές μεθόδους των «Μαυρογιαλούρων» (συνεχεια στο antiitroktiko)
read more

ΛΑΤΣΙΟ-ΝΑΠΟΛΙ LIVESTREAM

ΛΑΤΣΙΟ-ΝΑΠΟΛΙ LIVESTREAM
read more

ΠΑΛΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ

Οι παίχτες της Μπαρτσελόνα ζωγράφισαν ξανά εντός αγωνιστικού χώρου στον αγώνα με την Βιγιαρεάλ(σε αγώνα που κέρδισαν με 3-1).
read more