Κυριακή, 14 Νοεμβρίου 2010

Μόλις παραγγείλατε το καινούριο σας αυτοκίνητο. Είσαστε σίγουρος/η ότι έχετε κάνει την καλύτερη δυνατή συμφωνία;

Ζούμε σε μια εποχή που τουλάχιστον στην χώρα μας λόγω των ιδιαίτερα δυσμενών οικονομικών συνθηκών η αξία του "ζεστού" χρήματος είναι ζωτικής σημασίας. Η αγορά αυτοκινήτου έχει "πιάσει πάτο" τόσο όσο ποτέ άλλοτε σε σημείο να βάζουν λουκέτα οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο η μία μετά την άλλη.

Υπό αυτές τις συνθήκες θα μου πείτε ποιος αγοράζει καινούριο αυτοκίνητο σήμερα; Εννοείται ότι εκτός από τους προνομιούχους "έχοντες" που αλλάζουν αυτοκίνητο με την κάθε ευκαιρία (π.χ. μόλις βγει το επόμενο μοντέλο) υπάρχει μια μεγάλη μερίδα της αστικής τάξης που είτε μένουν ξαφνικά χωρίς αυτοκίνητο (π.χ. μετά από ένα τρακάρισμα με μεγάλες υλικές ζημιές) είτε ως νέοι οδηγοί χρειάζονται ένα πρώτο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις τους, είτε το αυτοκίνητο είναι πια τόσο παλιό που δεν πάει αλλά το...πας...(στα συνεργεία εννοείται...). Έτσι, λοιπόν, δικαιολογείται εν μέρει έστω και αυτή η ελάχιστη κινητικότητα που υπάρχει στην αγορά αυτοκινήτου.




Από κει και πέρα όμως, τίθεται ένα μεγάλο ζήτημα. Η επιλογή του μοντέλου αυτοκινήτου που ταιριάζει τόσο στην προσωπικότητα όσο στις ανάγκες και τον οικονομικό πρϋπολογισμό του υποψήφιου αγοραστή είναι σίγουρα σημαντική.  Όμως ο ειδικός αυτοκινητιστικός τύπος και Blogs ειδικής θεματολογίας σαν το autocarnet κάνουν την επιλογή του μοντέλου που ταιριάζει στον καθένα σας μια εύκολη υπόθεση. Σε αυτό το post βάζουμε, όμως, μια παράμετρο ίσως ακόμα πιο σημαντική:  
Από ποιον αντιπρόσωπο θα γίνει η παραγγελία του αυτοκινήτου...Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα...Όσον αφορά την επιλογή του αντιπροσώπου η εμπειρία και η έρευνα που έχω κάνει δίνει "πιπεράτα" αποτελέσματα.
Παρακάτω θα σας αποδείξω ότι όταν καταλήξετε ποιο μοντέλο σας ταιριάζει θα πρέπει να περάσετε από όσους περισσότερους αντιπροσώπους μπορείτε για να πάρετε προσφορές για την πολύτιμη αγορά σας. Η διαφορά στην τελική τιμή του αυτοκινήτου που θα προκύψει από αντιπρόσωπο σε αντιπρόσωπο μπορεί να είναι  έως και 2 μισθούς που σίγουρα δεν θα θέλατε να χαρίσετε στον οποιοδήποτε έτσι απλά!!!
Πρόσφατα, λοιπόν, μαζί με φίλο υποψήφιο αγοραστή κάναμε μια μικρή βολτούλα σε 3 διαφορετικούς αντιπροσώπους για την αγορά του Mazda 6 Touring Clima Sedan ενώ επειδή ο φίλος μου είχε βάλει στις επιλογές του και το Opel Insignia 1.6 Turbo που "παίζει" και αυτό στην ίδια - μεσαία - κατηγορία περάσαμε μια βολτούλα και από δύο αντιπροσωπείες της Opel.



Ιδού τα αποτελέσματα:
Η καλύτερη τιμή που πετύχαμε ανάμεσα στους τρεις αντιπροσώπους της Mazda (για καινούριο μοντέλο) ήταν τα 21.400€  με το κλειδί στο χέρι. Υπενθυμίζουμε εδώ ότι η τιμή της εν λόγω έκδοσης είναι 24.330€ χωρίς το μεταλλικό χρώμα (550-600 ευρώ) και τα υπόλοιπα έξοδα του αυτοκινήτου που φθάνουν μέχρι και τα 1.000 ευρώ, επομένως μιλάμε για αυτοκίνητο που απαιτεί συνολικά σχεδόν 26.000 ευρώ για την απόκτησή του. Επομένως τα 21.400 ευρώ είναι σίγουρα μια συναρπαστική τιμή που οφείλεται κυρίως στην μεγάλη έκπτωση που παρέχει η Mazdanet (2.560-6.000€ μην ξεχνάτε έρχεται το facelifted 6άρι) αλλά και την φιλοτιμία και εντιμότητα του συγκεκριμένου αντιπροσώπου που έδωσε την εν λόγω προσφορά. Και λέω φιλοτιμία γιατί η επόμενη προσφορά που πήραμε ήταν 23.400 ευρώ με το κλειδί στο χέρι και η 3η και τελευταία  ήταν 23.300 ευρώ. Στην πρώτη περίπτωση η πραγματική έκπτωση που μας έγινε ήταν 3.500 ευρώ ακολουθώντας πιστά την εκπτωτική τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας ενώ στις δύο άλλες περιπτώσεις η έκπτωση ήταν περίπου 2.000 ευρώ. Όπως καταλαβαίνετε τα 1.500 επιπλέον ευρώ που ουσιαστικά χαρίζει η εταιρεία ως έκπτωση στον πελάτη θα πήγαιναν με την μορφή επιπλέον κέρδους σε μετρητά στον τοπικό αντιπρόσωπο που έτσι θα πετύχαινε "διπλή" πώληση (σαν να πούλησε δύο αυτοκίνητα σε κέρδος...). Και όλα αυτά φυσικά εις βάρος σας!!!Δύο μισθοί θα εξαφανίζονταν έτσι δια μαγείας αν δεν υπήρχε ο πρώτος "έντιμος" και συμφέρων αντιπρόσωπος...



Στην Opel τώρα:
Διάβασε περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου