Σάββατο, 2 Οκτωβρίου 2010

Νέο Opel Meriva: Εκτεταμένη Γκάμα Πετρελαιοκινητήρων για τον Πρωταθλητή της Ευελιξίας



* Απόδοση και Επιδόσεις: Οκτώ κινητήρες από 55 kW/75 hp - 103 kW/140 hp
* Ευελιξία: FlexDoors, FlexSpace και FlexRail ορίζουν νέα πρότυπα στην κατηγορία
* Μελετημένη αισθητική: Κομψό εξωτερικό και φωτεινή, ευρύχωρη καμπίνα με πανοραμική ηλιοροφή

Έχοντας ήδη γίνει διάσημο για το στυλ, την ευελιξία και τη γοητεία του, το νέο πολυμορφικό Opel Meriva επεκτείνει τη γκάμα πετρελαιοκινητήρων του προσφέροντας περισσότερες επιλογές στους οικογενειάρχες.

Οι πελάτες μπορούν τώρα να επιλέξουν από πέντε diesel και τρεις βενζινοκινητήρες με ισχύ από 55 kW/75 hp μέχρι 96 kW/140 hp, ανάλογα με τις ανάγκες τους. Όμως η ευελιξία του Meriva δεν σταματά στους κινητήρες. Η δεύτερη γενιά του μικρού πολυμορφικού της Opel έχει επανασχεδιαστεί με πιο δυναμικές γραμμές και ελκυστικές φόρμες. Παράλληλα προσφέρει άφθονες καινοτομίες που αξιοποιούν άριστα τον εσωτερικό χώρο.

Επιπλέον το Meriva έχει σχεδιαστεί με...

Διάβασε περισσότερα

1 σχόλιο:

  1. ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑ:Η περιβαλλοντική καταστροφή του Αστακού απο το Κατάρ

    "Στις 6 Αυγούστου αναρτήθηκε προς διαβούλευση το νομοσχέδιο fast track, το οποίο χαρακτηρίζεται από ανεξήγητη μονομανία για την κατάργηση περιβαλλοντικών κεκτημένων στο όνομα μιας προσχηματικής ανάπτυξης.
    Το τελευταίο σίριαλ του επεισοδίου αφορά την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας της Ελλάδας με το Qatar για επενδύσεις συνολικού ύψους 5 δισ. ευρώ.
    Η λέξη μυστικοπάθεια αρμόζει στο συγκεκριμένο deal, καθώς δεν έχουν γίνει γνωστοί οι όροι συνεργασίας ούτε το αντικείμενο των επενδύσεων. Ξέρουμε σίγουρα πως ένα μεγάλο μέρος από τα ανωτέρω 5 δισ. ευρώ αντιστοιχούν στη μονάδα ηλεκτροπαραγωγής με LPG (υγραέριο) στον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας. Ας κάνουμε μια μικρή αναδρομή στο ιστορικό της συγκεκριμένης επένδυσης, μήπως βγάλουμε κάποιο χρήσιμο συμπέρασμα. Στην αρχή η επένδυση εμφανίστηκε ως μονάδα καύσης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), συνδυασμένη με δεξαμενές αποθήκευσης φυσικού αερίου και πρότυπες καλλιέργειες φυκιών που θα αποθηκεύουν το διοξείδιο του άνθρακα. Λεγόταν μάλιστα τότε πως η επένδυση θα δημιουργούσε 1.500 νέες θέσεις εργασίας και το παραγόμενο ρεύμα θα εξάγονταν στο σύνολό του στην Ιταλία.
    Με το πέρασμα του καιρού, όμως, διαπιστώθηκε πως η μονάδα θα παράγει ηλεκτρισμό καίγοντας το ιδιαίτερα προβληματικό υγραέριο (LPG), οι θέσεις εργασίας έπεσαν σε σχεδόν 140, ενώ τα φύκια έχουν σταματήσει να ακούγονται.

    * Ο Αχιλλέας Πληθάρας είναι περιβαλλοντολόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή