Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2010

F1 News: Πανέτοιμος για την Κορέα ο Κουμπίτσα!


O Ρόμπερτ Κουμπίτσα στοχεύει σ' ένα καλό αποτέλεσμα στην Κορέα.
Ο 26χρονος Πολωνός βρίσκεται ήδη στην πίστα και πριν μπει στο μονοθέσιο μοιράζεται μαζί μας τις σκέψεις του για τον 17ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος.


Ποια τα συναισθήματά σου για ότι συνέβη στην Ιαπωνία;
Ήταν για μένα μια ευχάριστη έκπληξη το πόσο γρήγορο μονοθέσιο είχαμε. Έλπιζα να ήμαστε πιο ανταγωνιστικοί απ’ ότι στη Σιγκαπούρη επειδή η Σουζούκα μοιάζει πολύ στις απαιτήσεις της με το Σπα όμως δεν περίμενα να πάμε τόσο καλά στις δοκιμές. Δυστυχώς η μεγάλη προσπάθεια που καταβάλαμε δεν καρποφόρησε. Έτσι είναι όμως ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, τα προβλήματα ανακύπτουν ανά πάσα στιγμή.

Η Κορέα είναι μια νέα πρόκληση για όλους. Τι περιμένεις;
Έχω δει τα βίντεο της πίστας και έχω συλλέξει όσες πληροφορίες μπορώ με την ομάδα. Επίσης έχω κάνει μερικούς γύρους στον προσομοιωτή για να μάθω όσο γίνεται τη διαδρομή προτού την περπατήσω με τους μηχανικούς μου την Πέμπτη. Θέλω όμως να είμαι...

Διάβασε περισσότερα στο autocarnet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου