Κυριακή, 17 Οκτωβρίου 2010

Επιτροπες καταστροφες ...

 Γράφει ο:Θόδωρος Γαλανόπουλος
Αγαπητοί μου φίλοι, όταν ακούω για εξεταστική επιτροπή και για επιτρόπους, κάπως μου έρχεται! Θέλεις γιατί θυμάμαι από μικρός τον επίτροπο της εκκλησίας που μάζευε όλα τα λεφτά, και όλο είχαν να λένε στο χωριό για αυτόν, θέλεις γιατί όποτε έγινε επιτροπή για κάτι ποτέ δεν μας απάντησε ξεκάθαρα, θέλεις γιατί συνήθως οι επιτροπές είναι κάτι κολλητοί της εξουσίας που πιο πολύ γλύφουν παρά ψάχνουν, γενικά επιτροπή ποτέ δεν έκανε προκοπή! Τώρα θα φάμε στη μάπα ακόμα μια, που θα εξετάσει το τι συνέβη με την οικονομία της χώρας από το 2007 και μετά! Και ερωτώ, Αν εξετάσει καλά αυτή η επιτροπή θα μου βρει πού πήγαν τα λεφτά που δεν έχω στην τσέπη μου; Θα μου βρει γιατί δεν μπορεί να μου στεριώσει ευρώ; Θα μου βρει γιατί η χώρα έχει τιμές Ελβετίας και μισθούς Μποτσουάνας; Θα μου βρει έναν τρόπο να ζω αξιοπρεπώς στην οικονομική θύελλα που μου προέκυψε; Ή μήπως αυτή η επιτροπή έγινε μόνο για να διερευνήσει το σκάνδαλο;  Αν είναι έτσι, να τα μαζεύουν και να κλείσουν το επιτροπάδικο, γιατί όποια επιτροπή ασχολήθηκε με σκάνδαλα δεν βρήκε ποτέ, ούτε τη σκανδάλη, όχι το όπλο  που έκανε το φόνο, πολύ δε περισσότερο ούτε το φονιά…  Μπα, μάλλον αλλού είναι η κεντρική ιδέα αυτής της επιτροπής! Κάποιοι δεν πήραν θέση στην τελευταία κυβέρνηση, δεν βρήκε  φαίνεται πουθενά αλλού να τους βάλει η εξουσία και έφτιαξε μια επιτροπή  για να τους χώσει…  Η αντιπολίτευση θέλει εξεταστική επιτροπή, αλλά να εξετάσει τι έγινε από το 1980 και μετά! Αμέ!  και παλαιότερα θα πρότεινα εγώ… Να σταλεί ανακριτής στον άλλο κόσμο να πάρει καταθέσεις και από τον Ελευθέριο Βενιζέλο, τον Καποδίστρια, και τον Μέγα Αλέξανδρο, να μας πει αν μιλούσαν  στην Πέλλα Σλάβικα και τουρκογύφτικα... Επίσης να πάει κάποιος να βρει τον Αλη Πασά να μας πει πού έχει κρύψει το θησαυρό, μην ψάχνουν τζάμπα οι άνθρωποι γιατί τον χρειαζόμαστε να βουλώσουμε κάτι τρύπες…
 Βρε, δεν αφήνετε τις εξεταστικές επιτροπές  και τις παράγκες του Καραγκιόζη; Με επιτροπές και διερευνήσεις ο λαός δεν ξεχνάει το χάλι που βρέθηκε και έχει μια χώρα  με οικονομία και βιοτικό επίπεδο παρόμοιο  κομμουνιστικής δημοκρατίας ή αφρικανικής μπανανιάς... Αν μπορείτε κάντε κάτι να προχωρήσει η χώρα έστω ένα βηματάκι μπροστά χωρίς φανφάρες και χωρίς να ψάχνουμε για τους κακούς του παραμυθιού που θα τους σκοτώσει το καλό το παλικάρι με το σπαθί το, και όλος ο ελληνικός λαός να παρακολουθεί αυτό το κουκλοθέατρο , μπας και ξεχάσει τη λόρδα του …  Πλέον  μόνο ό,τι είναι χειροπιαστό εκτιμάται από το λαό! Υποσχέσεις, θεωρίες, στατιστικές, γκάλοπ, δήθεν τιμωρίες, λόγια, ιδέες και οράματα, περιτυλίγματα, κορδέλες , φιόγκοι και άλλες διακοσμήσεις της κατάντιας μας, όλα στον κάλαθο των αχρήστων όπου θα πάτε και οι περισσότεροι αν δεν καταφέρετε έστω το ελάχιστο για αυτούς που σας έστειλαν στο τιμόνι του καραβιού … Κατά τα άλλα συνεχίζεται η θεωρία του Καραγκιόζη για την παράγκα που τρέχει ποτάμι το νερό από την  τρύπια της στέγη. 
Τι κάνετε, ορέ Καραγκιόζο, όταν βρέχει; 
Βγαίνουμε όλοι έξω, για να μη βραχούμε !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου