Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

Οι "προσφορές" και τα προϊόντα σε τιμή ευκαιρίας εξάπτουν τον εγκέφαλο όπως το SEX!

Ίσως τελικά αυτό να είναι το μυστικό της επιτυχίας των "προσφορών" κάθε είδους. Οι καταναλωτές που βρίσκουν στα μαγαζιά ένα προϊόν που θεωρούν "μεγάλη ευκαιρία", αισθάνονται τον ίδιο βαθμό συναισθηματικής έξαψης με τις στιγμές της σεξουαλικής διέγερσης, σύμφωνα με μια νέα βρετανική έρευνα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


ianjerry

Photo Jerry

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου