Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2010

Mitsubishi ASX (Crossover): Diesel ή βενζίνη;


Το ερώτημα που βάζουμε στο συγκεκριμένο Post είναι συγκεκριμένο: Αγοράζω το ASX με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη ή δίνω βάση στις επιδόσεις σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση του Turbo Diesel κινητήρα εκταμιεύοντας 3.000 ευρώ περίπου ακόμη από τον οικογενειακό κουμπαρά;

Ο νέος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας κινητήρας 1,600 κ.εκ. με τον οποίο εφοδιάζεται το ASX αποτελεί εξέλιξη του κινητήρα 1.5 λίτρων της Mitsubishi που χρησιμοποιεί το Colt (διαδρομή αυξημένη από 84,8 mm σε 90,0mm).

Ο νέος βενζινοκινητήρας που αποδίδει 117 ίππους στις 6000 στροφές με 154Nm/4000 rpm ροπής, χαρακτηρίζεται για την οικονομική λειτουργία του με μέση κατανάλωση 5,9lt/100 km αλλά και τη χαμηλή εκπομπή CO2 μόλις 135 g/km CO2. Όμως όλα αυτά έχουν αντίκτυπο στις επιδόσεις του αξιόλογου Crossover της ιαπωνικής φίρμας, γιατί πέρα των άλλων για να πετύχει μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων επέλεξε να ρυθμίσει το κιβώτιο ταχυτήτων με αραιή κλιμάκωση κάτι που έχει μεγάλο αντίκτυπο στις ρεπρίζ του αυτοκινήτου με αυτόν τον κινητήρα. Για του λόγου το αληθές αρκεί να σας πούμε ότι το ατμοσφαιρικό 1.600άρι για να επιταχύνει εν κινήσει από τα 80 στα 120 Km/h με 5η ταχύτητα στο σασμάν χρειάζεται σχεδόν 22,5 δευτερόλεπτα νούμερο ιδιαίτερα υψηλό για προσπέρασμα. Ή τέλος πάντων ας το δούμε αλλιώς: Αν είναι να διαθέσει κανείς 20.000 ευρώ για καινούριο αυτοκίνητο απαιτεί κατ' ελάχιστον απ' αυτό να μπορεί να κάνει προσπέρασμα με ασφάλεια. Επί παραδείγματι για τη ίδια δοκιμασία το ανταγωνιστικό Nissan Qasqhai χρειάζεται περίπου 15,7 δευτερόλεπτα τιμή καλή για Crossover ενώ το Skοda Yeti που επίσης μπορεί να θεωρηθεί ανταγωνιστικό Crossover μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας χρειάζεται περίπου...

Διάβασε την συνέχεια στο autocarnet

via
http://ktikio.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου